Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv právní regulace reklamy na vybrané společnosti
Báborská, Veronika
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku vlivu právní regulace reklamy a legislativy proti nekalé soutěži na konkrétní podnikatele. Teoretická část je zamě-řena na definování základních pojmů, které souvisejí s daným tématem. V analy-tické části je provedena analýza právních sankcí, které byly společnostem uloženy a následně se porovnávají s ekonomickou výkonností podniků vypočítanou z fi-nanční analýzy. Poté je uskutečněn výzkum pomocí kvalitativní výzkumné metody polostrukturovaných rozhovorů. Na základě zjištěných poznatků bylo sestaveno zhodnocení, zda legislativa proti nekalé soutěži a právní regulace reklamy je plat-ná a účinná.
Marketingová komunikace České zbrojovky Uherský Brod po roce 1992
Mach, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Tato práce se ve své první části zabývá historií tradičního a zbrojního marketingu, definováním klíčových marketingových pojmů tohoto odvětví a především vlivem právní úpravy na jednotlivé prvky marketingového mixu v prostředí České republiky od roku 1992 do chystané novelizace zákona o zbraních v průběhu roku 2019. Také jsou zde mapovány smluvní podmínky sociálních médií a internetových prohlížečů upravující obsah zahrnující zbraně a jejich příslušenství. Ve své druhé, praktické části, se práce zabývá tradičním českým výrobcem zbraní, společností Česká zbrojovka, a představuje její dlouholetou historii a vývoj jí vyráběného sortimentu až do současnosti. Dále zde dochází k rozboru jednotlivých marketingových aktivit a jejich vývoj od roku 1992. Konkrétně mapuje vývoj inzerce ve vybraných odborných médiích, PR aktivity směřující vůči široké veřejnosti, státnímu aparátu i zaměstnancům, rozebírá historii a úspěchy střeleckého týmu České zbrojovky, event marketing, komunikaci v místě prodeje včetně rozboru produktových katalogů. Také se zabývá komunikací České zbrojovky na veletrzích a výstavách, jmenovitě na veletrhu IWA, IDET a Natura Viva. Věnuje se také online komunikaci České zbrojovky, historii a současné podobě internetových stránek společnosti, stejně jako stránkám na sociálních médiích,...
Všeobecné zásady reklamní praxe a ochrana spotřebitele
Slánská, Martina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šedivá, Kristina (oponent)
Diplomová práce poskytuje přehled v oblasti právní a etické regulace reklamy, vymezuje základní pojmy z oblasti reklamy, shrnuje funkce a cíle reklamy a charakterizuje různé formy reklamy podle použitého komunikačního média. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje a analyzuje všeobecné postoje k reklamě i konkrétní názory na eticky problematické reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.